1. Wybierz z listy blachy, które Cię interesują.
  2. Dodaj wybrany produkt(-y) do koszyka.
  3. Zaloguj się lub zarejestruj w celu finalizacji zamówienia.
  4. Zweryfikuj podsumowanie zamówienia.
  5. Jeżeli wszystko się zgadza pobierz fakturę PROFORMA – zweryfikuj dane.
  6. Fakturę proforma należy opłacić w ciągu 3 dni roboczych.
  7. Do czasu opłacenia faktury, blachy będą widoczne na liście magazynowe ze statusem – oczekuje na płatność.
  8. Po otrzymaniu wpłaty księgowość zmieni status zamówienia na „opłacone”, wówczas otrzymają Państwo formularz awizacyjny do wypełnienia i przesłania on-line. Blachy będą gotowe do odbioru nie wcześniej niż 72h po przesłaniu awizacji. Auto na załadunek powinno podstawić się w godzinach 6.00-9.00. W przypadku błędu, formularz należy skorygować i przesłać ponownie, najpóźniej 12h przed planowanym odbiorem.
  9. W przypadku, gdy faktura proforma nie zostanie opłacona, we wskazanym na niej terminie, blachy będą ponownie dostępne w magazynie, a zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
  10. Po odbiorze blach, zostanie przesłana faktura VAT w ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres email.